Trevligt besök

I måndags kom Frida på besök.
Hon fick för sig att hon skulle gå ut till mig och eftersom hon är
uppfödd i Linköping och har bott här i hela sitt liv så borde det
inte vara några problem men dom bygger om så hon fick ta en annan väg
och det gjorde att hon gick lite fel... ha ha ha.
Till slut kom hon iaf och va bra törstig eftersom det va ganska varmt
så hon fick sig lite iskallt vatten, vilket hon ville ha.
Vi satt och bubblade ett bra tag och sen ville hon se vad jag hade shoppat i Köpenhamn.
(Jag ska lägga upp lite bilder på det sen men jag har haft väldigt rörigt + mycket att göra
så dom får komma när dom kommer)
Jag köpte bla 2 klänningar och hon gillade båda.
Vi käkade Fahitas och glodde på Morgan & Ola-Conny och sen var det dags för
henna att åka hem, hon börjar tidigt på mornarna att jobba nämligen.
Det va en väldigt trevlig em/kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jannica

Trevligt!

2013-05-23 @ 14:44:38
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Lena

Japp, det var det!

2013-05-23 @ 16:27:48
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0