Morgongåva

Jag har spånat läääänge nu...
Även haft hjälp att spåna av en kompis.
Jag behöver ändå hjälp känner jag.
Jag har kanske en idè men det gör inget om det dyker upp fler.
Vad ska jag köpa till Peter i morgongåva?
Han använder inte smycken eller klockor, har dator, laptop och telefon
och vill inte ha en platta, tänker INTE göra Secret box, har digitalkamera
och han önskar sig inget speciellt...
Det känns omöjligt!
Dessutom fyller han 40 år i höst så jag måste komma på en till present!
Snälla ni, hjälp mig med förslag!
 
Eftersom han kan få för sig att läsa min blogg ibland så är det bästa om ni
skickar förslagen till min mail:
[email protected]
 
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0