Ha ha ha ha

Vi va hos vigselförrättaren igår.
Det man ska ha med sig dit är vigselbeviset och hindersprövningen.
Vi kom dit utan vigselbeviset och hindersprövningen...
Dom låg kvar hemma på skrivbordet...
Så jäkla klantigt!
Vi gick igenom allt annat iaf så det är klart nu men vi måste åka ner
och lämna dom pappren nån dag.
Vi har jäkligt dåligt med tid asså så jag funderar på om jag ska skicka dom med posten.
 
För övrigt så gick Peter och jag 2 varv i spåret igår.
Maten går så där.
Överäter inte men jag går nog inte ner nåt heller =(
Låter kanske lite konstigt men det är svårt med motivationen just nu.
Jag äter bra mat men jag skulle behöva äta mindre.
Hoppas det vänder snart.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kämpa på!!! man ser stor skillnad på bilder av dig nu jämfört med förut! :)

2013-06-03 @ 20:53:52
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0