Utflykt

I fredags va både Peter och jag lediga.
Dagen började med att jag åkte ner på stan för att vara modell.
Min kompis Sandra som gör mina ögonfransar håller på att utbilda sig
i bal och bröllopssminkning och jag ställde givetvis upp.
Det va jätteroligt och det blev jättefint.
 
När vi va klara så åkte Peter och jag till Motala.
Vi va inne på Dressmen och kollade o dom hade en likadan skjorta
som Peter har köpt till bröllopet.
I Linköping har dom precis slutat med den och det hade dom i Motala också
men vi hade tur och som hade en kvar på lagret!
Sen gick vi till Smycka för att beställa min alliansring.
Åh den är såååå fin! (kan ju tyvärr inte visa den...)
Vi lämnade in våra förlovningsringar också för gravyr på Peter's + putsning
och putsning av min.
Dessutom lämnade jag in en ring jag fick av Peter förra året i Grekland när jag fyllde år.
Den har varit stor hela tiden så nu passade jag på att slå in den.
Det kommer att kosta 450:- men det får det vara värt.
Det som är lite komiskt är att ringen bara kostade ca 150:-...
 
Efter vi klara med det så åkte vi till Vadstena.
Vi åt lunch på torget, Rådhuskällaren.
När vi satt där kom det ut ett brudpar som hade gift sig borgligt.
Efter det tog vi en promenad längs vattnet och bara njöt.
Sen satte vi oss i slottsparken och hade lite picknick.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Linnet köpte jag på MQ i Motala för 124:-
 
Det va en helt underbar dag som vi avslutade med grill hemma på kvällen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter verkligen som en härlig dag!

2013-06-10 @ 22:53:57
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Det va en kanondag!

2013-06-19 @ 08:43:58
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0