Lite orolig

På torsdag ska jag fixa mina ögonbryn...
Dom ska trådas och färgas.
Jag är lite orolig faktiskt.
Dels är jag så känslig vid ögonbrynen så plockar man dom
så är jag röd runt om i 2 timmar.
Och sen är det så att jag inte har så mycket hår på dom och
är väldigt ljus så jag är orolig att dom blir för mörka...
Det är säkert mest att jag inte är van som gör att jag kommer
att reagera isf, det blir säkert jättebra! 
Lite spännande ska det allt bli =)
Sandra som ska göra dom ville ha en modell och självklart ställer jag upp!
Jag är ju en perfekt modell eftersom jag inte har gjort ett skit åt dom på länge.

Kommentarer
Postat av: jannica

Jag har ljusa ögonbryn och färgar faktiskt mina själv, och det är bra med ögonbrynen för den färgen håller inte i en evighet så blir man inte supernöjd är de inte hela världen. tycker resultaten brukar bli bäst efter några dagar efter..

2013-06-25 @ 19:46:27
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Anna

Mörka ögonbryn är ju supersnyggt! Får ofta frågan om jag har klippt mig när mina är nyfärgade ;)

2013-06-26 @ 22:06:38
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: sandra

Loooovar dig att det kommer att bli bra Lena=)

2013-06-27 @ 22:15:41
Postat av: Lena

Ändring: ögonbrynen ska fixas på lördag. Då hinner jag stärka mig lite till :-). Sandra: jag litar fullt på dig! Jag tycker det är skitsnyggt med markerade ögonbryn men är bara orolig om jag passar i det... Har ju haft "osynliga" i hela mitt liv...

2013-06-28 @ 08:39:04
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0