Lördagskväll i Stockholm

När vi gick från bröllopsmässan och skulle gå till hotellet så slank vi in i par affärer.
När vi kom till hotellrummet så åt vi lite salta kringlor, drack vin, gick igenon goodiebagsen vi hade fått,
spelade quizkampen och allmänt slöade och låg och låg i sängen och snackade.
 
Det här vinet hade Anna med sig och det va jättegott.
Jag hade nåt annat som jag glömde att ta kort på.
 
Kom på att jag va nog tvungen att ringa till Djingis och beställa bord och det va tur det
för vi fick inte tid förräns 21.30.
 
Det va det godaste jag har ätit på väldigt lääääänge.
 
Anna tyckte också att det va skitgott.
 
Såg ut så här
 
Köpte örhängen på Ur & Penn på väg till hotellet för 20:- som
jag passade på att ha på kvällen
 
Inte nog med bubblet på mässan och vinet på rummet så tog jag en cider till maten.
Jag blev lite dragen kan man säga...
 
Men en otroligt trevlig dag med många intryck och god mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0