Ullaredsresan

Som ni kanske vet så va jag i Ullared med Anna igår.
Klockan ringde 03.46 (puh) och jag gick upp och gjorde färdkost till oss.
Det blev som sagt en "fridag" idag så jag gjorde mackor med skinka och stekt ägg på.
Vi kom iväg ca 04.30.
 
Vi va framma strax före 7.30.
 
 
Som ni ser var det ingen kö men inne var det redan skapligt mycket folk
 
Vi körde järnet till ca 11.20 när vi ställde oss i kön.
Tog inte många minuter att komma ut faktiskt.
 
Min vagn gick på ca 3000:-
 
Anna's vagn gick på lite mer...
 
Sen gick och lämnade grejerna i bilen och så var det dags för lunch.
 
Vi åt varsin kebabrulle.
Jag vet att det inte är det bästa alternativet men
jag hade ju fridag =)
Så länge jag väljer när jag får äta så har jag ju kontrollen!
 
Kollade lite i andra butiker oxå innan vi åkte hemåt.
Bilgodis blev det för min del =)
 
Stannade till för en kisspaus på vägen hem.
 
Det va kanonväder hela vägen hem.
 
Anna fick sig en kopp kaffe innan hon åkte hem till Västerås.
(Blev en lång bilfärd för henne idag)
 
Jag packade upp lite grann men inte allt på kvällen.
Det kommer väl lite bilder senare på vad jag inhandlade.
 
Va skapligt skittrött men somnade faktiskt inte förräns strax före 23.
Sov i ett sträck fram till 8.15 imorse, skönt!
(Brukar alltid vakna 1-2 ggr per natt annars)
 
En jätterolig resa med en väldigt god vän som jag alltid kommer att minnas =)
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

låter som en rolig dag:) och fridagar måste man får ha, annars orkar man ju aldrig gå ner i vikt:)

2012-10-28 @ 12:41:51
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: alexandra

låter som en rolig dag:) och fridagar måste man får ha, annars orkar man ju aldrig gå ner i vikt:)

2012-10-28 @ 12:41:53
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: alexandra

låter som en rolig dag:) och fridagar måste man får ha, annars orkar man ju aldrig gå ner i vikt:)

2012-10-28 @ 12:41:55
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0