Alldeles för mycket

Igår satt jag och testkollade vad jag skulle hamna på när jag bantar i "vanliga" fall.
Nu fårstår jag varför jag inte gick ner i vikt...
Tänk att man kan komma upp i 2500 kcal utan att ha räknat in mellis och middag!
Och då är det när jag bantar!
Vad kommer jag inte upp i när jag INTE bantar???
Jag åt grönsaker och nyttigt men fel grönsaker...
Kan man äta fel grönsaker? 
Ja tydligen! Framför allt om man ska räkna kcal.
Dessutom har jag fått för mig att det va "bra" att äta popcorn med dipp
för det är ju ett bra snacksalternativ..??!!
NOT! Popcorn och dipp ger över 1000 kcal!!!!
Nu när jag vet att jag ligger under 1500 kcal om dan + tränar
så borde det ju verkligen funka?!
Och nu när jag har börjat väga mig (antagligen tillfälligt för att kolla att det funkar)
så kommer vi ju få svar.
Jag kollade inte vad jag vägde..skulle antagligen bli ledsen...
 
Hur kan det bli så fel när man försöker??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Är ju inte konstigt att det blir lite galet om man inte är riktigt påläst =) man vet ju inte allt från början utan man lär sig mer o mer med tiden! Hoppas det går bättre för dig nu då!

2012-10-11 @ 23:33:12
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0