Feeeeeeest!

Snart är det dags att börja göra sig iordning för kvällens bravader!
Ska hem till Frida o Dennis först o sen blir det väl utgång!
Linda kommer oxå och Peter dyker väl upp senare, han ska ut o äta med jobbet först.
Ska bli så jäkla kul! Jag är 100% laddad verkligen!
Har haft lite ADHD sen i lördags när jag kände att det började vända med sjukeriet.
Jag blir så pigg o rastlös när jag har varit sjuk o inte kunnat göra nåt.

Är dock lite frustrerad o deppig över vägningen imorse...
Förra veckan visade vågen -2,1 kg och då hade jag varit sjuk o inte rört mig ett skit.
Den här veckan har jag ätit det minsta jag någonsin har gjort och dessutom motionerat
mån, tis, ons och torsdag och ändå stod det +-0...
Va fan!!!!!!!!!!!!! Jag har alltid gått ner! Även om det bara har varit -0,4 som minst men det
är ändå minus! Hur fan kan det bli så???
Jag äter för fan mindre än en ettåring och dessutom motionerar...
O kom inte o säg att jag har fått muskler el nåt för jag köper inte det!
Jag har inte styrketränat liksom. Och när jag gjorde det 2 ggr i veckan gick jag ner iaf.

Jävligt surt är det iaf...




Men nu glömmer jag det för ett tag för ikväll är det party!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0