Shopping

Jag shoppade ju igår men som sagt, bara lite.
 
Denna t-shirt kollade jag på till Jeppe på annandagen men kön
va så jädrans lång så jag orkade inte ställa mig i den då.
Men idag klippte jag den, 49:-
 
Lite smink på HM.
Mariah hade precis berättat för mig vilken mascara hon använder
och precis den hade dom sänkt från 119:- till 69.50 nu!
Kunde ju inte låta bli...
Köpte även ögonskugga för 29.50
 
Detta linne tittade jag på i onsdags på Bik Bok när jag sprang på rean
men kön till provhytten och till kassan va så sjukt lång så jag sket i det.
Men igår när jag gick in så va kön inte lika lång och jag hade sån jäkla tur att
det fanns 1 linne kvar!!!
75:-, som hittat.
Det är lite stort precis under armarna men jag hoppas på att en vän som kan
sy, kan sy in den lite.
Hoppas det går bara...
 
Inte nån tokshopping igår direkt men nu har pengarna rullat i 3 dagar så
nu får jag lugna ner mig resten av januari...( och vi som inte ens är inne i januari än)
Får väl koncentrera mig på träning istället och slå 2 flugor i en smäll typ =) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag shoppade också lite idag, en ny träningströja framför allt. :-)

2012-12-29 @ 22:16:53
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0