Västerås

Hej!
Jag har varit lite frånvarande ett tag och en anledning är att jag har varit hemma =)
Brukar inte va deppig när jag ska ska hem men denna gång va jag det.
 
I måndags vid 9.30 kom vi iväg. Stannade och åt frukost på vägen.
 
Stannade typ 2 mil utanför K-holm.
 
När vi kom till V-ås så åkte vi först till Ikea för att inhandla lite glas till bröllopet.
Va även inne på bolaget och Maxi en sväng sen åkte vi till min bror.
Där släppte Peter av Jeppe och mig och drog vidare mot E-tuna.
 
Jeppe och Baloo blev kompisar
 
Bror och Baloo
 
Efter att ha ätit lunch ihop med bror och umgåtts med mina brorsdöttrar Sofia och Rebecka så
var det dags att dra vidare. Annika kom vid 18 och hämtade oss.
Där bjöds det på grillad kyckling till middag, mums!
Blev en hel del alkohol och "sångtävling" och sängen fick inte besök förräns ca 03.30...
Har det ju sååå trevligt varje gång vi ses!
Det här va tyvärr det enda kortet som blev taget hemma hos dom
 
9.30 gick vi upp på tisdagen och duschade och gjorde oss iordning.
Vid 11.30 kom Frodis och hämtade oss, åkte mot Erikslund direkt.
Va inne på en affär som heter Pickaboo.
Det va billigt och det fanns en hel del roliga grejer.
 
Köpte bla denna tavla för 79.90.
Det ska jag sätta våra bröllopkort i sen =)
 
Och dessa till trädgården för 10:-/st
 
Handlade för 278:- me kan inte visa allt...
 
Sen var det dags för lunch! Det blev Max.
Efter det åkte vi till Kreativa ting. Anna har lovat mig att hjälpa mig med våra
inbjudningkort och Kreativa ting är en scrapping affär.
Va därinne i 1 ½ tim! Ha ha
Hade en bild med mig på hur jag ville hur dom ska se ut men när vi kom
därifrån så va det inte mycket som va lika...
Vill så gärna visa men vill ju inte avslöja...
Va inne på ett par affärer till innan vi gav oss.
Hem till Anna med hennes goa familj och umgicks.
Senare på kvällen åt vi grillat som alltid är så gott!
När barnen hade lagt sig och Andreas hade satt sig för att spela poker så
började vi med korten. (Eller Anna rättare sagt...)
Dom blev jättefina!!! Även placceringskorten är bestämda, kul!!
Jag är såååå nöjd! (och det blev Peter oxå när han fick se dom)
Gick och la oss ca 01.
 
Goaste Felix
 
Och söta Malva (Andreas fick va med oxå)
 
Malva och Felix är så lugna så vi gick faktiskt inte upp förräns 10 på onsdagen.
Anna, Jeppe och jag åkte ner för att gå en sväng på stan och träffa Birren på lunch.
 
Fick en present av Anna via en app som heter Wrapp.
50:- på Indiska. Dessa kostade 15:- på rean och så var det halva priset så
jag fick 6 st gratis!
Sen åt vi på Saffets med Birren! Gott som f-n som vanligt!
Hem igen till Anna och där väntade Peter med barnen när jag kom.
Packade ihop oss och åkte mot Hallsta.
Där träffade vi familjen Ahlström.
Ses tyvärr oftast bara på en fika 1 gång per år, hade önskat att det va oftare.
Lika trevligt varje gång vi ses! (tog inga kort där)
 
Vi va hemma igen i Linköping strax före 20.
Slängde i alla lite mat och sen skjutsade Peter Jesper till Mjölby.
Brukar som sagt inte ha några problem att åka hem men denna gång ville jag va kvar...
Har så goa vänner och det är så tråkigt att inte kunna träffa dom oftare...
 
Hoppas det inte dröjer 1 år tills vi ses igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0