Lördagsshopping

Idag åkte jag, Peter och Jocke ner på stan.
New Yorker öppnade här i torsdags så vi va ju bara tvungna att gå dit!
Jag hittade inte ett skit men Jocke hittade 2 t-shirts och ett par jeans.
Han köpte även ett par skor på Deichmann och det gjorde Peter oxå.
Det enda jag fick med mig hem va 2 duschcremer, en peelingcreme och en deo från HM.
Det va halva priset så det va ju bra!



Innan vi åkte hem så stannade vi till på Ekkällan och intog en sen lunch.
Jag åt kababsallad, Peter kebab i bröd och Jocke Hawaii med kebabsås.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, jag älskar kebab!!! En av mina absoluta favoriter! Fler bröllopsbilder hittar du under kategorin bröllop ;-) där finns bilder både från mitt och Annas bröllop. KRAM!

2012-04-21 @ 19:02:41
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

NewYorker går jag aldrig in på, utom när det är halva rea-priset i slutet på sommarrean. Då brukar jag hitta någon t-shirt för 20-30 spänn ;)

2012-04-21 @ 21:29:46
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0