Dagens träning

Idag blev det inte överdrivet med motion men det får räcka.
40 min på cykeln och 15 min på crosstrainern.
Va tvungen o kolla om den funkade för sist jag använde den lät den illa...
Efter 8 min började det låta riktigt illa men jag körde som sagt 7 till och
den brakade inte sönder denna gång iaf.
Så nu ska jag nog lägga in lite såna pass för att variera träningen lite.
Den låter som f-n men det får man väl stå ut med ett par gånger i veckan.

Imorrn får vi se om jag har nått mitt nästa mål som är 1,4 kg på 2 veckor.
Jag hoppas verkligen det och har skött mig så det borde gå...
Men som vi alla vet så finns det ingen riktig logik med "bantning".
Ska även mäta mig. ( tror det är 3 veckor sedan första mätningen)
Att mäta är jädrans difust...beror ju helt o hållet på hur "hårt" man satte
måttbandet förra gången och hur hårt man sätter det denna gång...

Nåja, vi får väl se hur det går imorrn.
Håller ni en tumme kära vänner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0