En ny mobil!

Igår åkte Peter och jag till Ikano för att kolla läget med mobiler.
Tydligen så hade dom ett bra erbjudande på Phonehouse så vi gick dit.
Telenor 24 mån 399:-/mån. Fri surf, får ringa för allt och 3000 fria sms. Dessutom så fick man en Iphone 4S!
Öhh...jag slog till! Hur fasen jag ska lyckas lösa allt med en touch mobil ska bli spännande o se...
Peter sitter just nu o pillar ihop den så snart så blir det premiär!




Köpte även ett skyddsskal, en "ficka" att ha den i och skyddsfilm


Jättesvårt att se...


Min "ficka"

Snart börjar mitt nya liv el vad ska jag säga...Många har haft en touchmobil länge men helt ärligt så trodde jag det skulle dröja ett bra tag till för min del... Jag är inte riktigt tjenis med såna här...


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att lära dig toksnabbt, och sen kommer du att undra hur du klarade dig innan ;)

2011-12-12 @ 21:23:58
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0