Dagens träning

Igår va jag och simmade!
Det va första gången på länge...
När jag gick ner 32,5 kg för några år sen så simmade jag
ungefär 3ggr/veckan.
Min läkare har sagt att det inte är så bra för mig att simma längre
pga av att jag har problem med axeln. (och är överböjlig)
Men just nu skiter jag i det och tar om jag får ont för jag måste röra på mig!
Jag simmade 60 längder, bra va?
Förr gjorde jag det varje gång jag va nere och det va "rätt lätt" men igår
fick jag slita som ett djur och va helt slut sen.
Tala om att man märker skillnad när man håller på och tränar eller inte...
 
Men jag är nöjd och just så står det på träningsschemat:
Onsdag: Lite osäkert än men promenad och cross kanske?
Torsdag: Simning
Fredag: Simning
Lördag: Inget ( fest dagen innan)
Söndag Inget (fest dagen innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0