Skitnervös

Jag vet att jag tjatar men jag är så jäkla nervös inför vägning imorrn!
Som jag skrev tidigare så har man ju redan satt vikter i huvudet
vad man kommer att vara nöjd med och inte.
Vägde 79,8 innan jul och va så glad att jag hade kommit under 80.
Sa också att jag bara siktade på att hålla vikten under jul och nyår då jag
ville släppa lite och unna mig lite gott.
Nu har det gått några veckor efter nyår och därför har man fått upp förväntningarna.
Står vågen på över 79,8 kommer jag att slå sönder huset...
Står vågen på 79,8 kommer jag att bli grymt besviken...
Står vågen på 79,0 är det åt rätt håll en jag kommer inte att vara nöjd...
Står vågen på 78,5 kommer jag tycka att det är ok.
Står vågen på 77...nånting (även om det är ,9) så kommer jag att va nöjd!
 
Va tror ni? Har jag för höga förväntningar?
1,9 kg ner är väl inte helt orimligt?
Jag måste fasen ha gått ner annars kommer jag aldrig hade hinna nå mitt mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0