Fy vad jag mår dåligt...

Jag måste komma tillbaka till mina vanor och det snabbt!
Jag mår INTE bra!
Har säkert gått upp några kilo vilket är ok men känslan
i kroppen är inte ok!!!
Visst är det gott att äta och moffa i sig, det är ju därför man gör det
men just nu mår jag så dåligt av allt skitätande...
Ska träffa Pernilla och kanske Frida på Ikano idag och vi har sagt
att vi ska äta på Chili...
Just nu vill jag inte äta alls...
Nåja, jag lär bli hungrig och det är skapligt bra mat iaf, kinamat.
Jag väljer bort riset och det friterade.
Funderar på att ställa mig på crossen men känner mig så mosig så jag vet inte...
 
Hur mår ni därute?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Idag är det rätt okej, men igår var det värre. Hungring mest hela tiden, och vad jag än åt blev det inte bättre. :(

2013-01-02 @ 19:36:53
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Kattis

Kämpa vännen! Du fixar att komma tillbaks till en mer hälsosam väg där du mår bättre! :)

2013-01-02 @ 20:23:32
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0