25/1

Har kanske bestämt ett datum för att väga mig...
Jag kanske väger mig fre den 25/1...
Man vill ju ha koll men man vill ju samtidigt inte bli ledsen...
När jag kom till jobbet igår så sa min kollega: " har du gått ner ännu mer i vikt"?
Nääää jag har nog gått upp en del under julen....
Jättekul att få höra dock! =)
Har själv valt att släppa så jag kan inte va sur eller så men jag vill ju verkligen gå
ner så jag hoppas att det inte blev allt för många pluskilo iaf...
 
Åteerkommer om jag vågar väga mig då...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det känns så efter julen men oftast har man inte gått upp nå värst mycket alls!

SV; haha jadu det va bara en engångs grej tror jag att gymma då :P

2013-01-08 @ 17:36:42
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0