Veckans vägning

Alltid lika nervöst att ställa sig på vågen...
Logiskt sett så borde jag gå ner mer denna vecka än förra.
Förra veckan va jag på fest och drack alkohol, åt lite kladdkaka, åt lite pizza,
åt kebab och tränade inte fre-tis.
Denna vecka: ingen alkohol alls, ingen pizza el kebab alls, ingen kladdkaka
och jag har tränat fre + sön-tors.
Hur tror ni att det gick?
 
Jag gick ner exakt lika mycket som förra veckan!??!
Konstigt...
Men -0,8 kg tänker jag bli jätteglad för trots att jag egentligen hade
förväntat mig mer eftersom jag har skött mig så jäkla bra.
Men jag får nog vara jättenöjd om jag kan ligga på såna minus varje vecka.
Nu står alltså vågen på 76,5 kg och mitt mål för nästa vecka är:
 
att vågen ska stå på 75 i början.
Om det så står 75,9 så är jag nöjd. Det blir ju -0,6 kg då och det är helt ok!
 
Kämpar vidare! =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mea

Heja heja! Bra jobbat :D

2013-02-18 @ 00:14:50
URL: http://meadow.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0