Veckans vägning

Nådde mitt mål för denna vecka!!!
-0,6 kg och då står vågen på 75,9!
Är skitglad att det går neråt men man vill ju alltid ha mer...
Nu blir det tufft till nästa vecka, kan ju inte ha 1 kg som mål, det är orimligt.
Jag får nog vara glad om jag går ner 0,5-0,6 per vecka framöver.
Jag kämpar vidare helt enkelt!
 
0,9 kg kvar till första delmålet och 5,9 till mitt slutmål.
Eller jag kommer att fortsätta efter det om jag hinner innan sommaren.
I sommar räknar jag nämligen med att "bara" kunna hålla vikten.
Alltså: 5,9 till fredag den 10 maj.
Klarar jag det?

Kommentarer
Postat av: Mea

Bra jobbat!
Ja, det tycker jag låter möjligt att klara! Det blir väl ca 0,5 kg i veckan, och det är ju fullkomligt rimligt. :) Men, man får inte ta det får hårt om det inte går... 0,5 är ju ändå rätt "högt" att se till att klara varje vecka... Men, nog är det rimligt iallafall. :) Pepp!

2013-02-22 @ 15:31:36
URL: http://meadow.webblogg.se
Postat av: Lena

Tack! Som sagt, jag får väl sikta på 0,5 kg i veckan framöver.

2013-02-23 @ 09:38:12
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0