Dagens träning

30 min cross + 20 min trampande på i princip samma ställe...
 
Gillar inte min nya cross alls...
Den går inte lika långt fram med armarna så man tränar liksom inte
hela kroppen på samma sätt som på den gamla + så är den så
jädrans mycket knepigare i pedalerna.
Den liksom hackar sig fram, det gjorde inte den gamla...
Får mycket mer ont i ryggen av denna.
 
 
Nån som har en sån här?
Den är köpt på Jula.
 
Angående trampandet på samma ställe...
Köpte ju fotledsvikter och ville prova dom så jag körde typ sidsteg kan man väl förklara det som.
(asså fram och tillbaka med benet upp en sväng emellanåt)
Hur som helst så fick jag ont i ryggen av att göra så i 20 min så visst fasen funkar dom!
Just nu undrar jag hur jag ska palla att ha dom på min promenad som ligger på 45 min...
Och hur fasen kan 2 kg göra skillnad när man har vägt så mycket mer förut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0