Veckans vägning

Jag skiter i vägning just nu!
Har (nog) bestämt att jag väger mig fredag den 10 maj nästa gång.
Jag vet att jag satt målet på 70 kg till den dagen och jag vet också
att jag inte kommer att klara det men jag har ju rent krasst ett tag till på mig.
Ville inte behöva känna press över sommaren utan helst bara behöva kämpa
för att hålla vikten men nu blir det inte så utan jag får kämpa att gå ner i sommar också.
Sånt är livet men jag känner mig rätt nöjd med det beslutet iaf.
Har haft en tuff tid och behövde lite "andrum" och då tillät jag mig det.
Jag tror inte att jag har gått upp men inte ner heller.
 
Så sorry, ni får vänta med viktresultat till 10 maj mina vänner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0