Så gick shoppingen/ Dagens träning

Gratis-shoppingen gick åt h-vete!
Jävla dålig passform och konstiga storlekar...
Blev faktiskt jädrans deppig och inser att jag är nog fan så
jäkla mycket tjockare än jag trodde...
Och då är jag den som oftast ser mig själv mycket mycket större än jag egentligen är...
Åkte direkt, o då menar jag direkt, och gymmade i 1 tim! (körde på så det rök verkligen)
och åkte sen direkt hem och gick ner till gåbandet och körde intervall i 25 min!
Om jag hade fått bestämma/orkat så hade jag ville kört träning flera gånger per dag.
Man orkar ju liksom inte köra i flera timmar när man kommer hem från jobbet.
Det märks så tydligt när man har jobbat. Är mycket jobbigare att köra intervall då.
Mitt jobb är ganska slitsamt och tyvärr går det lite ut över träningen...
Men jag kämpar, jag måste!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Usch då, det är inget kul när det är så. Testa och ta mindre portioner, då brukar det hända saker. Ta en mellanstor assiette istället för att fylla en vanlig tallrik.

2012-09-20 @ 00:18:51
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0