Dagens träning

Intervall 30 min.
Idag va det lite jobbigt, fick ont i vänster knä och höft men lyckades genomföra passet =)
Nån som vet hur man ska räkna ut förbränningen?
Gick först 5 min som uppvärmning, sen jogga 1 min, gå 1 min i 25 min = 30 min
Har en app som baserar på hastigheten på joggen men eftersom
jag intervalljoggar så undrar jag hur man räknar då?
Tog den som förbränner minst för säkerhets skull...
 
Så här står det, tog 30 min som exempel:
Jogga            210 kcal
Jogga 6,5      347
Jogga 9,5      421
Jogga 13       568
Jogga 16       673
 
Nån som har en susning?

Kommentarer
Postat av: alexandra

vet faktiskt inte .... metformin kan hjälpa om man har pco som mig... har med insulin att göra... lite svårt att förklara :)

2012-10-04 @ 21:32:19
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0