Maten

Dagarna rullar på och jag sköter mig.
Inga urballningar och det är jag glad för.
De svåraste dagarna är när man umgås med vänner
eller när man är bakis...
När man är bakis är man sugen på ALLT!
Tror definitivt att det skulle gå bättre/fortare neråt
på vågen om jag skärpte mig ännu mer men då skulle
det bli jättetufft och det vet jag inte om jag skulle palla...
Undar oxå om jag har varit "för duktig" i början och lagt mig
för lågt i kaloriintag?
Nåja, inget jag kan göra åt nu.
Jag fortsätter som jag har gjort och hoppas på att det iaf blir
minus på vågen varje vecka, helst minst 6-7 hg för där går
nämligen min gräns!
Alltså går jag ner mindre blir jag besviken, grymt besviken.
 
Hur går det för er andra då?
Kämpar ni på?

Kommentarer
Postat av: alexandra

den här veckan har varit de västa sedan jag började viktprojektet, ska nog ta tag i det igen så inte nästa vecka blir så kass

2012-11-23 @ 23:54:10
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Lena

Just nu är det jäkligt kämpigt för mig med... Har skött mig bra denna vecka hittills men vi får väl se om det håller...
Är inne i en riktigt tuff period men jag gör inte som dom flest och går ner i vikt då, för mig är det tvärtom och jag går upp :-(

2012-11-24 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0