Jag måste!

Jag måste hitta tillbaka till min träning och maten igen
och det väldigt snart!
Det är väldigt lätt att hamna i fel spår och man tycker att
man har koll men går det för länge så går det över till en vana igen...
Jag är på väg ditåt nu...
Det har varit så skönt att slippa tänka varje sekund på vad man äter och
kunna äta vad som helst utan krångel.
Men jag trivs verkligen med min viktnedgång och vill fortsätta att klippa
de ca 10 kg som jag har kvar till mitt mål!
Jag kommer nog inte att väga mig på flera veckor för jag blir bara ledsen
om det är negativt vilket det lär vara nu efter jul...
 
Jäklar vad jag ska försöka nu, snart.
Nyår blir det ju fest med god mat och dricka så den dagen får bli ett
undantag men sen, då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0