Nu är det dags...

Nu börjar den ett år långa kampen mot vikten...
Kommer att bli tufft men förhoppningsvis så räcker bröllopet som sporre!
Min tanke är att gå ner 15-20 kg.
Hoppas att det räcker för jag har inte en susning omvad jag väger idag och
har lovat mig själv att inte väga mig förräns 1 mars.
Då har jag ca 2 månader på mig att "tokbanta" om jag ligger "risigt" till.
Har två mål: det första SKA jag nå, det andra VILL jag nå. (Skiljer 5 kg på de 2 målen)
Har aldrig vägt vad jag har satt som mål nr 2 men hoppas får man väl?
Önska mig lycka till och håll tummarna.
Ni får jättegärna peppa mig och komma med tips, råd och ideèr.
 
KÄMPA!

Kommentarer
Postat av: Allie

Jag är med!
Det fixar vi hör du nu ska jag gå ner en hel del mer en dig men kanske kan peppa varandra ändå?

2012-09-27 @ 05:50:14
URL: http://allie.blog.se
Postat av: Lena

Hur mycket vill du gå ner?

2012-09-27 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0