Fullt upp

Jag har så in i bomben att göra nu så jag hinner ingenting tycker jag.
Igår jobbade jag, tog en promenad, ringde och fixade lite saker, åt mat,
va på styrelsemöte och gjorde det sista på festhäftet till bröllopet.
Klockan va 23.45 när jag gick och la mig.
 
Idag ska jag åka direkt efter jobbet och laga en nagel, sen åka till
vigselförrättaren, gå till banken och sen förhoppningsvis hinna några
varv i spåret innan mat måste göras...
 
På torsdag ska jag träffa "tårttjejen", förhoppningsvis hinna träna en
snabbis, äta mat och åka bort kl 18.
Ja ni förstår att det är lite mycket just nu...
Bloggen blir lite lidande och läsning av bloggar ännu mer.
Hoppas ni hänger kvar iaf =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0