Utmärkelse

Har fått en utmärkelse av Bettan (http://veronicaaagesen.devote.se/?page=4)
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare.
Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar.
Skriv på deras bloggar att de fått utmärkelsen av dig.
Svara på frågorna du fått av den som gett dig utmärkelsen.
Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.
 
Vad var ditt drömyrke som barn?
Mitt drömyrke som barn va polis. Jag ville stoppa min morfar sa jag.
 
Vart och hur vill du bo om 5 år?
Jag vill bo exakt på samma ställe som jag bor idag. Det finns en chans att jag flyttar och det är om jag skulle vinna extremt mycket pengar för då skulle vi vilja bygga vårt eget hus.
 
Hur ser en perfekt dag ut för just dig om du får bestämma?
Den ska börja med sovmorgon, en shoppingtur på stan men lunch helst på Ming eller Ghingis.
Fortsätta med att åka hem och mysa lite och sen göra sig i ordning för en riktigt rolig fest på kvällen.
 
Vilken musik smak har du?
Jag gillar "radiomusik" så man kallar väl det för pop?
 
En "kändis" du alltid velat träffa?
Inte en aning men David Beckham är ju ursnygg så varför inte?
 
Nu ger jag 5 frågor till:
 
Vilken årstid tycker du bäst om och varför?
Vart skulle din drömresa gå?
Ditt favorit tv-program?
Favoritfärg?
Din drömvikt? (skriv längd så man har nåt att relatera till)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen! Jag har precis fått en liknande award, så jag har inga bloggar kvar att skicka till. Men jag svarar på frågorna i alla fall. :)

2013-03-12 @ 19:44:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0