Underkläder

Va på stan igår och slank in på det stället jag tänkte köpa underkläder till mitt bröllop.
Frågade om det verkligen fann en b-h som inte har axelband alternativt en som
man kan ta av axelbanden på.
Det fanns det ju naturligtvis till en ganska dyr peng vilket jag iofs redan hade räknat med.
Men när jag tittade på dom så undrade jag hur i h-vete jag ska få in mina boobs i dom
och om det skulle lyckas hur i h-vete dom ska kunna hålla dom uppe???
Tjejen i affären försäkrade mig om att det inte skulle vara några problem och jag vet att dom är
proffsiga men eftersom jag aldrig har använt nåt liknande så blir man ju skeptisk.
Frågade även om nån slags typ trosa.
Jag vill ju att den ska hålla allt fläsk på plats och "hålla in" men jag vill ju inte att den
smiter åt så det ploppar ut nåt fläsk nån annanstans, knepigt.
Hon föreslog bla en som går ända upp till typ tuttarna.
Frågan är om jag vill ha en sån eller om det finna nåt annat alternativ?
Frågan är om man kanske kunde få tag på just en trosa på typ Lindex för en mycket billigare peng?
Det är en sak att bet 6-700 spänn för att få proffshjälp med en b-h men att bet flera hundra
för en trosa vete fasen om jag vill...
 
Nån som har några bra förslag?
Har testat själv så ni vet hur de funkar o så?

Kommentarer
Postat av: sandra

Min syster hade strumpbyxor från lindex på sitt bröllop, De höll in ALLT kan jag lova och hon lyckades dessutom dölja att hon var gravid=) har använt dom efter henne och köpt dom själv efter också! rekommenderar dom verkligen! kan dom kostat max 150:- ??!

2013-03-07 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0