Provsmakning

I lördags va vi iväg på provsmakning av mat inför bröllopet.
Jag sa innan vi åkte att är det här inte bra så ger jag upp!
Det va bland de bästa måltiderna jag har ätit i hela mitt liv!!!!!!!
Så jäkla skönt!
Allting va jättegott men visst hade vi några kommentarer, vill ju ha toppbäst.
Båda såserna va så goda så vi kunde inte välja utan tog båda =)
Passade på att ta på mig lite "gamla" kläder som jag nu kommer i.
(eller håller på att växa ur kan man säga när det gäller skjortan och västen)
 
 
 
Först tog jag på mig mina favvobyxor, ett par kritstrecksrandiga som
jag har väntat på att komma i.
Det visade sig att dom va alldeles för stora och jag kunde inte ens ha dom!
Va fan! Har ju väntat så länge på det och så händer det här!
När hände det liksom??
Hur kunde jag gå förbi så jäkla mycket??
Jättetråkigt faktiskt...
 
Dags att fixa ytterligare en banankartong och lägga undan lite kläder.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad härligt att de är för stora även om det är tråkigt när du har väntat på att få använda dem. Vad kul att middagen var bra, är det bara smådetaljer så brukar det oftast gå att fixa till utan större problem :).

2013-03-05 @ 00:03:35
URL: http://reising.blogg.se
Postat av: Lena

Det är så kul att vi äntligen har hittat ett ställe som har god mat. Man tappar ju liksom sugen när man ska leta o leta.

2013-03-06 @ 07:05:58
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0