Ny färg?

I lördags åkte vi och tittade på färg till att måla om på kontoret med.
Jag sa redan när Jocke valde den blå färgen att så fort han flyttar ska det målas om,
jag gillar absolut inte blått.
Men det har inte blivit av och mycket pga av Alex och Anton, för dom har förstört väggen
så jag är orolig att dom ska göra det även när vi har målat om.
Jag kan liksom inte svara för hur jag skulle reagera om det skulle hända igen så för
att slippa skälla ut dom så har jag väntat.
Jag är inte glad nu över att man förstör saker och kommer definitivt inte att bli
det om dom förstör när det är nymålat.
Varför ska man tolerera det?
Men nu har jag iaf bestämt mig för att varför ska jag låta bli att ha det fint för att jag är
rädd att få mitt rum förstört när dom bara är här 6 dagar i månaden?
Jag bor här hela månaden och vill ha det fint!
Vem som än kommer hit får väl rätta sig efter hur jag vill ha det och sköta sig.
Har jag fel?
 
Kan inte välja mellan dessa färger.
Capuccino eller Dagsmeja...
Dom är i princip likadana men capuccino är nog lite "mörkare" och varmare.
Är lite rädd att det blir för "brunt" då jag inte gillar brunt alls...
Ska provmåla idag eller imorrn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0