Frisk??

Asså när jag har varit sjuk och håller på att bli frisk då blir jag helt galen.
När man har legat i flera dagar så nästan spricker jag när det går åt rätt håll.
Det började vända igår em/kväll så idag har jag inte suttit på arselet ett dugg.
Jag gick upp 9.30 och klockan är nu strax efter 15 och det är först nu som jag
satte mig ner och tog lite mat och skriver det här inlägget.
Har fixat och donat som f-n här hemma.
Så jag ringde till jobbet och sa att jag kommer imorrn.
Jag vet att många har sagt att jag kan ju lika bra vara hemma imorrn också och vila
men dom som känner mig vet...jag kan inte va still!!!
Så jag är jätteglad att jag ska jobba imorrn, få känna mig nyttig och träffa folk!
Har svårt att tro att det blir nåt bakslag av det.
 
Så jag kan nog säga att jag är officiellt frisk nu =)
(eller nästan iaf eller iaf tillräckligt!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur var det att jobba idag?

2013-03-15 @ 22:10:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Så jäkla kul!!!

2013-03-15 @ 22:12:38
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0