Fixat!

Igår fick jag ett par grejer gjorda, skönt!
Jag va hos en granne och fick hjälp att sy upp mina jeans och ett linne.
( Vi har försökt att få ihop det i ca 1 ½ månad)
Klippte även Jeppe.
Det är så skönt att kunna bocka av saker då jag just nu har ganska mycket i huvudet.
Jag funkar nämligen så att kommer jag på nåt jag behöver/måste göra så sitter det
i huvudet och snurrar tills det är gjort.
Jag kan liksom inte "lägga det åt sidan" innan det är klart.
Men som sagt, nu kan jag bocka av 2 grejer, gött!
 
Resten av kvällen hände det dock inte mycket...
Jag gjorde mat och sen låg jag på soffan tills jag somnade...
Vaknade ca 00.20 genomsvettig under min värmefilt och förflyttade mig till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0