Exakt 5 månader kvar...

Idag är det exakt 5 månader kvar till "Den stora dagen".
Börjar känna mig lite småstressad måste jag erkänna och lite nervös.
Vi har pratat igenom en del i helgen så det är skönt men det känns
som att det finns mycket kvar att fixa...
Ett "problem" som är väldigt tidsförödande är ju att fixa musik.
Internet funkar inte så bra i den lokalen vi ska vara så våran ursprungsidè sprack tyvärr.
Tänkte ha typ Spotify (heter Music unlimited) men då måste nätet funka så det skiter
sig och vi får tänka om.
Vet just nu inte hur vi löser det men hoppas att vi gör det snart.
Som sagt, det tar tid att "hitta" och komma överens om typ 6-8 timmar musik.
 
5 månader kvar!!!!
Helt sjukt va tiden har gått fort...
Tyckte det va nyss som folk skrattade åt mig och tyckte att jag va ute
i så god tid för det va 14 månader kvar...
Men nu är det fasen bara 5!!!!!
Shit!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
2 fina klänningar från bröllopsmässan i Stockholm i jan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mea

Om man betalar (tror det är 69:- eller något liknande, jag har det på autogiro, så jag tänker inte på det längre) för sporify så får man "offline-läge", så då behövs ingen uppkoppling. Superbra! :)

2013-03-18 @ 14:24:34
URL: http://meadow.webblogg.se
Postat av: sandra

Nu är jag jy nyfiken på din klänning lena!!

2013-03-19 @ 07:40:31
Postat av: Lena

Tack för tipset om Spotify, det ska jag kolla upp!
Sandra: Påminn mig imorron så ska du få se den, jag har kort i mobilen :-)

2013-03-19 @ 07:49:37
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0