Dockkläder

Va iväg på stan i lördags och sprang naturligtvis in på New Yorker.
Ville kolla jeans men tyckte inte att det fanns några men så hittade Peter ett bord med byxor.
Ett par ljusa dessutom!
Det har jag nog aldrig haft...tycker dom är lite för "avslöjande".
Men jag provade iaf och när jag började närma mig höfterna så stängde Peter skynket
och även jag trodde att det va kört...
Men jag fick på mig dom och precis då kom en tjej som jobbar där och frågade hur det gick.
Jag grymtade lite och tyckte att dom satt tajt...
Då drog hon upp skynket och sa: dom sitter ju skitbra fast jag tycker nog att du ska ha en
storlek mindre, så jag hämtar det!
????????????????????
Är hon klok eller?
Jag fick de mindre paren och försökte ta mig i dom...
Efter lite stön och stånk så lyckades jag!!!???
Jag gick därifrån med ett par dockbyxor...
När vi kom hem och dom låg på bänken så gick Peter förbi och tittade på dom och undrade
hur fasen jag kunde få på mig så små byxor...
"Jag har nog inte fattat hur liten du har blivit", sa han.
Absolut inte jag heller kan jag säga!
Är fortfarande väldigt osäker på om jag kommer att använda dom, är absolut inte van att ha
tajta byxor och dessa är väldigt tajta...
Provade dom igår och jag får ju på mig dom men dom är små...
Så nu hoppas jag på att jag går ner mina 5 (minst) återstående kilo och det isf jädrans snabbt...
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Sålt många ar jeans på gina... ett tips från en kund hon sover en natt i sina jeans... de är perfekta i stl när hon vaknar=) värt eller ej vet jag inte=)

2013-03-21 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0