Dags att shoppa

För ett tag sen tyckte jag att det va dags att gå igenom min garderob.
Jag fick rensa bort en hel del kläder som hade blivit för stora.
Det är jättekul men...det innebär att jag måste shoppa upp hålen som blev.
Det är också jättekul men det kostar.
 
Det jag MÅSTE köpa är:
En vårjacka (gjorde jag i måndag)
Snygga linnen att kunna ha när man går ut och äter på kvällen
En bikini
Nånting att ha på mig när jag går till stranden
Ett par sköna badtofflor
Shorts typ trekvarts långa
 
Det finns mer jag skulle behöva köpa men dessa plagg måste jag verkligen ha!
Jag ska ju till Köpenhamn i maj och hoppas ju verkligen att jag hittar en hel del då.
Men gör jag inte det så blir det lite panik...
Va ju på stan i måndags och det enda som fanns som jag behöver på min lista va vårjackan.
Dock blev jag jätteglad att jag hittade den då jag inte tycker om att köpa jackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0