Bokat och klart!

Äntligen så har vi bokat resa till Grekland!
Peter har varit lite motståndare till det men "gav" med sig till slut.
Jag tjatade inte utan det va så att han va rädd att vi inte skulle ha råd...
Det har vi väl egentligen inte men va f-n...
Man vet aldrig vad som händer eller om vi ens kommer iväg på nåt
överhuvudtaget nästa år så...
Det blev Zakynthos i år igen.
Men denna gång åker vi 10 nätter isf  7 nätter =)
Vi tänkte hyrt bil förra året när vi va men då brann det så mycket på ön
så det blev inte av men nu när vi ska vara där "så länge" så lär det nog bli av!
Fasen va kul!!!
 
Det svåraste kommer definitivt att vara att hålla vikten...
Det kommer jag inte att klara av även om jag anstränger mig.
Så det bästa vore om jag lyckas gå ner 2 kg till än vad jag hade tänkt mig från början.
Det kommer att bli skittufft men jag måste ju iaf försöka.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! (Jag är inte alls avis...)

2013-03-19 @ 21:01:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0