Bättre kondition

Som sagt, gick ju åt h-vete på vägningen idag, igen...
Börjar tröttna skapligt kan jag lova.
Inte kul att kämpa och träna och sen inte se nåt resultat!
Men en sak har ju blivit bättre iaf.
När jag va ute och gick häromdagen och märkte att fast jag gick fort så
fick jag varken ont i ryggen eller blev trött som jag brukar.
Jag gick som en duracellkanin liksom.
Jag va ju svettig när jag kom hem men inte trött som jag brukar.
Det måste ju innebära att jag har fått bättre kondis iaf.
Det är ju kul men helt ärligt så skiter jag i det och önskade att jag tappade vikt istället.
 
Ja, det är bra med bra kondis men jag är bitter.

Kommentarer
Postat av: Kattis

<3 men bättre kondition ÄR grymt även om du hellre vill ha minus på vågen. Har du tagit mått? Många gånger försvinner ju centimeter men inte kilon..

2013-03-11 @ 10:42:09
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Kattis

Nu har det varit tyst länge.. hoppas du är okej Lena! <3

2013-03-12 @ 08:01:45
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0