Avbokat!

Idag tog jag tag i ett ganska jobbigt problem.
Även om jag är extremt missnöjd med cateringfirman vi tänkte använda till
bröllopet så är det aldrig lätt att ringa och säga ifrån.
Va orolig att hon skulle bli otrevlig och säga att jag skulle få betala för provsmakningen
men hon va inte alls otrevlig och sa inget om att betala, puh.
Ringde sen vidare och avbokade den florist jag först hade tänkt att använda.
Det här samtalet va nästan ännu jobbigare för att jag avbokade henne inte för att jag
va missnöjd överhuvudtaget utanför att den nya floristen ligger vägg i vägg med
frissan som jag kommer att ha på bröllopsdagen.
Men nu är det gjort och det är väldigt skönt att kunna släppa det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0