Vigselringen

Den 7 juni va vi i Motala och beställde min vigselring.
Vi lämna även in våra ringar för putsning och gravyr i Peter's
och en annan ring i silver för att ta in den.
Han sa att det skulle ta ca 10 dagar så jag hoppades den skulle vara
klar förra veckan och i värsta fall denna.
Dom skulle skicka ett mess när den va klar men igår hade jag inget
hört så jag ringde dit.
Då säger han att beställningen inte ens har blivit gjord!!!
Tänk om jag skulle gift mig på lördag?? Va fan!!!
Så nu får vi antingen göra så att vi åker dit på fredag och hämtar
våra förlovningsringar och silverringen och hämtar vigselringen när den
är kvar eller vänta och hämta alla samtidigt.
 
Tycker det va jäkligt klantigt gjort och är väldigt glad att jag är en person
som alltid är ute i god tid!
Tycker att dom åtminstone kunde erbjuda att betala bensinen för extra-åkningen
för vigselringen eftersom det är dom som har klantat sig...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Misstag kan ju ske, dom är ju bara människor dom med, men jag tycker absolut att ni ska kräva rabatt för besväret - felet är som sagt deras och man får väl utgå från att dom vill ha så nöjda kunder som möjligt :) tuur att ni var ute i god tid!!

2013-06-26 @ 21:31:50
Postat av: Lena

Ja det va skönt att vi va ute i god tid :-). Vi får väl se om dom erbjuder "rabatt", annars säger jag nog nåt...

2013-06-28 @ 08:40:42
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0