Sååå trevligt!

Igår kväll va Jeppe, Peter och jag hemma hos Helene och Rohbert.
Rohbert ska vara vår fotograf på bröllopsdagen och Helene ska vara
typ hans assistent.
Dom på bjöd på god mat och god efterrätt.
Det blev kycklingpaj och fruktsallad med glass och vaniljvisp.
Jag hade bra kontakt med dom innan jag skiljde mig men sen "tappade"
vi kontakten lite grann men jag är otroligt glad att vi har tagit upp den igen!
Det är helt underbara människor!
Dom har alla de bästa egenskaper man kan ha, dom är snälla, omtänksamma,
generösa, jämt glada, hjälpsamma och dom skulle ALDRIG säga ett ont
ord om nån överhuvudtaget någonsin!
Jag är så glad och tacksam att få ha såna fina vänner i mitt liv!
 
Tack för en otroligt trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0