Så jäkla nöjd!

Igår va jag hos min florist för att kolla över allt ordentligt.
Jag älskar blommor och kom på att jag ville ha lite mer...
Spräckte min budget med 500:-...
Men det skiter jag i för jag vill ha det fint!
Hade jag haft mycket pengar skulle jag ha blommor överallt!
 
Efter det så gick jag in till min frissa vägg i vägg för att titta på löshåret
som hade kommit hem dagen innan.
Jag va väldigt nervös om det skulle se bra ut eller va i samma färg.
Hon hade beställt hem 2 för att vi skulle testa.
Den första va fin och ungefär samma färger som mitt hår, långt och lockigt.
Jag kände mig som en prinsessa =)
Vi testade den andra och den va ännu bättre!
Det va en annan fästanordning som kändes bättre, typ exakt samma färg som
mitt hår men inte lika långt... =(
Men det kan man lösa med att sätta 2 säger min frissa då, då får du ju långt hår!
Vad kostar dom styck då sa jag?
Eftersom jag hade räknat med ca 1000:- så blev jag lite svettig där...
Dom kostar 185:-/st exklusive moms säger hon.
Fy fan va bra pris!!!
Beställ en till sa jag direkt!
Alltså får jag ju båda 2 under 500:-!!!!
 
Åkte därifrån väldigt lycklig och nöjd!
Äntligen börjar allt falla på plats ordentligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0