Om...

Är nog inte många av dom som läser in blogg som
detta inlägg är aktuellt för men jag skriver ändå.
 
Eftersom min mor och far inte verkar vilja ha nån kontakt
med mig så kommer jag inte att höra något av min familj på min bröllopsdag.
Det vore ju roligt om man kunde få nåt telegram iaf...
Jag vet att Peter's mamma och ev hans bror kommer att skicka telegram.
Jag blir inte ledsen att hans familj gör det men jag blir ledsen av att ens
tänka på att det inte kommer att komma nåt från mitt håll...
Det låter nästan som ett tiggarbrev känner jag just nu och det är ju inte meningen.
Men tänkte om nån vän därute läser detta så kanske det är bra att veta var
man ska skicka det om man får för sig det.
Vår toastmadame:
 
Louise Lindberg
Plöjaregatan 83
58333 Linköping
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0