Lite tråkigt...

Tycker det är lite tråkigt att man inte har fler som läser bloggen.
Jag vill inte "släppa" den så folk kan söka sig till min blogg för då
kommer folk som jag inte vill ska läsa att göra det.
Har ni några tips hur an får fler läsare på annat sätt?
Det är ju inte lika motiverande att skriva och lägga tid på den om ingen läser den liksom.
Sen kommer ju en fråga till:
Vad vill folk/ni läsa om?
Jag har min blogg som en dagbok typ.
Skriver det som händer runt omkring mig.
 
Har ni några tips för att få fler läsare?
Och har ni några åsikter om vad jag ska skriva om?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har tittat in hos dig sporadiskt så jag kanske är helt ute och cyklar. Men kanske du ska hitta en nisch. Att blogga extra om det som utmärkar just dig och vad du brinner för just nu i ditt liv.

2013-06-15 @ 13:53:42
URL: http://lindajsson.wordpress.com
Postat av: Kiwi

Jag tittar också in sporadiskt brukar nog inte kommentera för jag känner du skriver mer för dina vänner eller släktingar eller för dem som känner dig men jag kan tycka att du ska skriva som du vill då det är din blogg.
Själv har jag nyss bytit blogghotell och kör lite som du dagboksaktigt fram till om nån vecka då jag temar upp den mer

2013-06-18 @ 09:51:39
URL: http://halsovinst.wordpress.com
Postat av: sandra

länka den som inlägg på facebook?

2013-06-18 @ 21:24:29
Postat av: Lena

De flesta som läser är inte mina vänner utan andra bloggare och jag har ingen i släkten alls som läser. Jag kan inte länka till FB eftersom det finns en hel del där som jag inte vill ska läsa min blogg av olika anledningar. Jag vet inte direkt om jag kan ha nån nisch, vad skulle det va? Tänker nog att det är roligast att läsa en blandad blogg. Bak, mat, kläder, vikt, träning, bröllop osv. Tack så jättemycket för era kommentarer =)

2013-06-19 @ 07:57:41
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0