Leta leta leta

Igår va jag på stan med Frida.
Jag hade en del ärenden men ett va skitviktigt...
Jag behövde verkligen hitta ett par shorts, svarta trekvarts.
Jag har inga shorts alls jag kan ha så ett par är väl inte för mycket begärt...
Jag letade och letade och letade i hela j-vla stan men hittade inga...
Gick till slut strax före stängning till Axelssons och hoppades på det
bästa men fick inte direkt nån träff...
Då går en tjej förbi  mig och säger:
"Dom här har jag köpt på Flash och dom är skitsköna", vilket hon visar upp
sina svarta trekvart som hon har på sig.
Kl är 18.55 och jag springer till Flash.
Hittar byxorna och provar dom och weehaa!!!! Dom sitter kanon!
400:- fattigare (fick la kosta lite, va så jäkla glad över att ha hittat ett par överhuvudtaget)
så gick jag därifrån med ett par svarta trekvarts =)
Skulle ju helst vilja ha ett par till i nån annan färg att byta med men det får vänta.
 
Så om ni vill ha ett par svarta trekvarts och har svårt att hitta några
så vet ni nu var ni ska gå!
 
Köpte även 2 likadana kjolar på HM för 30:-/st. (kunde inte bestämma mig
vilken storlek jag ville ha men det gjorde inget för jag hade presentkort
på 50:- så dom kostade mig bara 10:-)
Hittade även ett par fräcka svarta byxor på Lindex på rean för 200:-
(Och jag som inte hade råd att shoppa...titt så det sket sig...)
 
Det är ingen idè att jag tar kort på de svarta byxorna för det syns så dåligt
på kort ändå men kanske det kommer en bild på kjolen nån dag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0