Varför??

Nånting är ju konstigt...
Varför blir jag mer och mer trött ju fler dagar jag är ledig?
Jag är mer och mer trött för varenda morgon jag vaknar.
Imorse trodde jag fasen inte att jag skulle ta mig upp!
Varför är det så?
Ska man inte bli mer och mer utvilad istället??
Hade så stora planer för min träning idag men just nu känns
det som att jag inte vill/orkar göra ett skit...
Jag börjar ju jobba på måndag och då kan jag bara inte vara så här trött!
 
Hur är det mer er?
Är ni piggare eller tröttare efter all ledighet?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag tror det är typ brist på rutiner osv som gör att man blir extratrött.. jag har ju inte samma grej eftersom jag mest är hemma även när jag pluggar, men jag ser tex på mamma att hon blir trött när hon har varit ledig så länge dom hon varit nu :P

2013-01-04 @ 14:44:10
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: alexandra

jag blir också tröttare :)

2013-01-04 @ 15:24:50
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0