Tv-program

Asså det här veckan börjar det hur mycket program som helst!
Bara igår va det ju Farmen, Kockarnas kamp och The killing.
Missade tyvärr Farmen och Kockarnas kamp pga telefonsamtal
men Kockarnas kamp gick ju igen mellan 00-01 så jag såg det då.
Jag älskar att titta på tv, framför allt mellan typ sep-maj.
De ljusa tiderna på året vill jag helst sitta på altanen och njuta =)
Ikväll missar jag en del oxå pga möte men som tur är så finns ju play!
 
Tittar ni mycket på tv?
Vad tittar ni på?

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det Sveriges Mästerkock du menar? Det tittar vi också på. Sen är det väldigt många serier som vi tittar på, dock inga dokusåpor. Det klarar jag inte av ;)

2013-01-08 @ 22:21:04
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lena

Ja, jag menade förstås Sveriges mästerkock...

2013-01-08 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0