Fika och shopping

Igår va jag på stan med Frida.
Vi shoppade, fikade och pratade om ev framtida resa.
Alltid lika trevligt att träffa henne och man liksom tankar energi
av att träffa en så god vän.
Har inte hunnit ta kort på vad jag shoppade så ni får hålla er ett tag till...
Det första hon sa när jag klev ur bilen va typ: "men fasen va smal du har blivit"!
Grejen är ju den att jag inte ens ha vågat vägt mig efter jul och har
väldigt svårt att tro att jag har gått ner så pass mycket sen vi sågs 5 jan.
Men det va jättekul att höra!!!!
Tack vännen!
 
Tanka energi, tanka energi, tanka energi
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

hur mkt har du gått ner? eller det kanske inte är något du vill säga

2013-01-18 @ 12:51:18
URL: http://mlbloggen.blogg
Postat av: Lena

Jag vet inte exakt den här omgången hur mycket jag har gått ner eftersom jag inte vägde mig från början. Bantar ju i perioder...
Har vägt 107,5 som mest och då gick jag ner till 74,9 (-32,5) men sen har jag pendlat fram och tillbaka i flera år. Har dock inte klivit över 95 igen. Sist jag vägde mig va innan jul och då stod vågen på 79,8 och jag vill gå ner till helst 70 till mitt bröllop. Om jag fick drömma så givetvis så skulle jag vilja under 70...men jag är rädd att jag inte ens kommer ner till det...

2013-01-18 @ 23:35:17
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0