Shopping

Igår var vi iväg och skulle kolla på säng på mig på Jysk.
Det blev ingen säng men dock ett nytt täcke!
Det stod att det skulle vara extra varmt.
Peter tyckte det va dags att köpa ett nytt så jag slipper frysa så
han köpte ett åt mig.
 
350:- inkl kudde.
 
Jag testade det inatt och jag sov utan långärmad!
Vågade dock inte chansa så jag hade byxor, får se om jag
vågar prova utan inatt...
Det va iaf betydligt varmare än mitt förra iaf!
 
Tack älskling, det kände precis som ett hotelltäcke, lyx!
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Super bra pris ju, hade nog behövt en nytt täcke jag med men vill ha ett som är puffigt och gosigt.

SV: tack snälla du :)

2013-01-31 @ 19:52:17
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Lena

Det här täcket jag köpte är jättepuffigt och gosigt!
Ett jättebra tips och billigt som sagt.

2013-01-31 @ 20:42:12
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0